“Jak Prowadzić Tani i Skuteczny Marketing W Czasach Kryzysu Gospodarczego?”
Większość moich klientów mówi:
“Nastały ciężkie czasy”, “Mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie …”, “Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku?”
Te pytania zainspirowały mnie do napisania tego Poradnika i pokazania właścicielom firm, że przy skromnym budżecie marketingowym można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia marketingowe niż drogie reklamy prasowe czy bilbordy reklamowe w centrum miasta.
Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na rozwoju Twojej firmy to przeczytaj ten Poradnik i wykorzystaj porady, które w nim umieściłam. Opisane w tym poradniku działania to nie teoria akademicka, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.
Przekonaj się o skuteczności działań, które opisałam w tym poradniku. Wybierz jedną z usług i zleć ją nam, a my BEZPŁATNIE wykonamy ją dla Ciebie. Na końcu każdego rozdziału umieściłam listę usług, które możemy BEZPŁATNIE wykonać dla Ciebie. Wybierz jedną z nich i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 (0) 695 921 708 – najlepiej w godzinach 9.00-12.00 od poniedziałku do piątku lub wyślij do nas e-mail na adres: doradztwo@kompasartstudio.pl
Jeżeli masz wątpliwości, którą usługę wybrać – umów się z nami na BEZPŁATNE konsultacje. Poznamy specyfikę działania Twojej firmy i doradzimy Ci, która usługa byłaby dla Ciebie najkorzystniejsza.
Gdy będziesz zadowolon(a)y z naszej BEZPŁATNEJ usługi, poleć nas swoim znajomym przedsiębiorcom, a my zaoferujemy im BEZPŁATNE konsultacje marketingowe.
Pobierz, przeczytaj i oceń Poradnik. Wykorzystaj zawarte w nim porady i sprawdź w praktyce ich skuteczność. Podziel się z nami swoimi doświadczeniami. Czekam na Twoje komentarze.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury
Justyna Muszyńska
PORADNIK MARKETINGOWY dla właścicieli małych i średnich firm to zbiór porad i działań marketingowych, które warto podjąć, aby wypromować swoją firmę oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. Działania te nie wymagają dużych nakładów finansowych (niektóre z nich są nawet bezpłatne), dlatego są idealne dla małych i średnich firm, a ich skuteczność została sprawdzona w praktyce.
Pingback: Jak prowadzić tani i skuteczny marketing w czasach kryzysu gospodarczego? « Wrocławskie Studio Grafiki i Reklamy
Dostajemy od naszych klientów i partnerów biznesowych e-maile z pozytywnymi opiniami na temat Poradnika. Poniżej kilka z nich:
Marcin Paszkiewicz, właściciel firmy Strefa Reklamy, ReklamaWizualna.pl
Jacek Buczek, YellowPages.pl
Maciej Socha, Radca Prawny, właściciel Kancelarii Prawnej SOCHA, KancelariaSocha.pl
Pingback: Pani Iwona Majewska - Opiełka udzieliła nam Korepetycji z Sukcesu « Wrocławskie Studio Grafiki i Reklamy
czego szukalem, dzieki