Każda nasza realizacja jest dla nas wyjątkowa. Stworzona z pasji do grafiki, z myślą o kliencie i jego potrzebach. Każda z nich wymagała indywidualnego podejścia, zbadania produktu, rynku, konkurencji oraz oczekiwań klienta.
Poniżej prezentujemy nasze przykładowe realizacje:
Katalog produktów marki Pierre Cardin
Znana i ceniona na całym świecie marka Pierre Cardin wymaga profesjonalnego podejścia i grafiki na miarę światowych projektantów mody.
Zaprojektowany i wydrukowany przez nas katalog produktów marki Pierre Cardin to pełna gama akcesoriów marki Pierre Cardin do telefonów komórkowych, aparatów cyfrowych i laptopów. Katalog miał pomóc naszemu klientowi wprowadzić na polski rynek markowe kabury i pokrowce na telefony komórkowe oraz torby na laptopy.
Na potrzeby katalogu przygotowaliśmy grafikę, zdjęcia produktów, teksty reklamowe i produktowe oraz wydrukowaliśmy kilka tysięcy sztuk katalogu.
Katalog produktów marki TF1, FOOF, callme, NOKIA, SIEMENS w wersji anglojęzycznej
Uczestnictwo w targach zagranicznych wymaga przygotowania odpowiednich materiałów reklamowych, skierowanych na nowy rynek, uwzględniających wymagania zagranicznych klientów. Nasz klient, który brał poraz pierwszy udział w targach międzynarodowych zlecił nam przygotowanie katalogu produktowego, przeznaczonego dla klientów obcojęzycznych.
W ramach zlecenia wykonaliśmy grafikę, zdjęcia produktów, przygotowaliśmy teksty anglojęzyczne. Efektem tych działań jest katalog formatu A4, z matową okładką i 40 stronami.
Magazyn Miłośników Urządzeń Mobilnych
Obsługa merchandisingowa sklepów detalicznych to ciągła walka o utrzymanie klienta, prawidłową ekspozycję produktów oraz monitoring konkurencji. A dla marketingowców to prawdziwe pole bitwy …, oczywiście o umysły klientów. Skuteczną bronią są np. gazetki produktowe, zawierające nowości produktowe, konkursy, ciekawostki branżowe oraz zapowiedzi produktowe. Dla naszego klienta przygotowywaliśmy kwartalnik o nowościach z branży elektroniki użytkowej. Nazwaliśmy go Magazynem Miłośników Urządzeń Mobilnych, a jego potoczna nazwa to gazetka produktowa. Nasz wkład w kwartalnik obejmował przygotowanie grafiki, tekstów, zdjęć produktów, przygotowanie do druku oraz druk gazetki. Wydaliśmy 13 numerów gazetki w nakładzie 30 tys. sztuk z każdego numeru. Gazetka była bezpłatnie dostępna w sklepach z akcesoriami do urządzeń mobilnych.
Logo
Projektujemy loga (znaki graficzne) składające się tylko z logotypu (stylizacji literowej), tylko z elementu graficznego lub będące połączeniem logotypu i elementu graficznego.
Na życzenie klientów, oprócz wersji podstawowej logo, przygotowujemy również wersję konturową (obrysowaną) oraz monochromatyczną.
Poniżej przykłady zaprojektowanych przez nas logo:
KOMPAS Art Studio
Grupa Kapitałowa TelForceOne
Agencja multimedialna RR Media
Pracownia reklamy 2R
Szybka ładowarka NRG60 do telefonów komórkowych
Kwiaciarnia La Rose
Reklamy prasowe
W 2007 roku zaprojektowaliśmy i opublikowaliśmy ponad 30 reklam prasowych. Nasze reklamy ukazywały się głównie w czasopismach branżowych tj.: Twoja Komórka, Mobility, Chip i Komputer Świat.
Były to zarówno reklamy wizerunkowe jak i produktowe.
Bezpośrednio odpowiedzialni byliśmy za kreację, layout, grafikę, przygotowanie zdjęć i tekstów.
Podręcznik operacyjny dla sprzedawców w sklepach detalicznych
Każdy sprzedawca powinien pamiętać o naturalnych zachowaniach konsumentów, którzy np.: zwykle kierują się na prawo, sięgają po produkt prawą ręką. Sprzedawca powinien wiedzieć, jak eksponować na półce markowe produkty oraz jakie stosować zasady, wpływające na poprawę wizerunku sklepu oraz wzrost sprzedaży. Wszystko to zawarte jest w podręczniku operacyjnym dla sprzedawców, do którego przygotowaliśmy oprawę graficzną.
Kolekcja pokrowców Teatr Cieni na telefony komórkowe oraz odtwarzacze MP3/MP4/iPOD
Jesienią 2007 roku przygotowaliśmy dla naszego klienta autorską, limitowaną kolekcję pokrowców Teatr Cieni do telefonów komórkowych. Każda postać na pokrowcu została narysowana przez naszego grafika, a zainspirowana teatrem, muzyką, baletem i pięknymi kobietami. Każda postać z Teatru Cieni ma swój charakter i niepowtarzalny urok.
Podczas projektowania pokrowców, trudnym wyborem był dobór kolorystki, która musiała integrować się z treścią. Początkowo był to czarny obraz na białym tle rodem z twórczości Kazimierza Malewicza. Jednak ocieplenie kolorów przez zastosowanie sylwety, okazało się lepszym “środowiskiem” dla subtelnej teatralnej tematyki i ostatecznie powstały pokrowce w kolorze słonecznym i brązowym.
Projekt bilbordu dla kampanii „Twoje własne źródła energii”
Bilbord to forma reklamy zewnętrznej (outdoor), która jest częścią działań marketingowych, prowadzonych w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa. Reklama w środkach masowego przekazu nazywana jest reklamą ATL (z angielskiego Above The Line – powyżej linii).
Zaprojektowany przez nas bilbord jest częścią kampanii reklamowej zatytułowanej “Twoje własne źródła energii”, która promowała akumulatory do telefonów komórkowych, aparatów cyfrowych i laptopów. W ramach tej kampanii zaprojektowaliśmy również plakaty, reklamy prasowe i ulotki.
Grafika reklamowa na samochodach firmowych
Reklama na samochodach ma wiele zalet, niektóre z nich to:
- wysoka skuteczność – wielu odbiorców ogląda ją w czasie eksploatacji;
- niski koszt dotarcia do odbiorcy, w porównaniu do innych form reklam, np.: telewizyjnej, prasowej czy radiowej;
- bezpłatna powierzchnia reklamowa, w przypadku wykorzystania własnych pojazdów.
Okleiliśmy wiele samochodów, stosując oszczędną lub zaawansowaną technikę oklejania (folia one-way-vision na szybach bocznych i tylnych). Prezentowana grafika została stworzona na potrzeby zwiększenia świadomości marki FOOF. Przygotowana przez nas grafika została wykorzystana na służbowych samochodach dystrybutora elektroniki użytkowej.
Szkice koncepcyjne akcesoriów do urządzeń mobilnych
Dla producenta akcesoriów do urządzeń mobilnych przygotowaliśmy szkice koncepcyjne ładowarek do akumulatorów. Zaprojektowaliśmy ładowarkę ze zwijanym kablem i diodami, sygnalizującymi proces ładowania baterii. Elegancką, srebrną ładowarkę z podświetlanym pierścieniem. Ładowarkę z ruchomym ramieniem, pełniącą jednocześnie funkcję uchwytu na telefon. Ładowarki awaryjne na akumulatory konsumenckie i inne.
Opakowanie na odtwarzacze MP3 i MP4
Odtwarzacz MP3, dla którego zaprojektowaliśmy opakowanie, jest produktem dedykowanym dla młodzieży. Ta grupa odbiorców nie lubi sztampy, jest też uodporniona na marketingową paplaninę. Młodzież chce być niezależna, samodzielnie podejmować decyzje, ich wybór pada na produkty, które są modne, funkcjonalne, polecane przez znajomych. Chcieliśmy, aby opakowanie dobrze eksponowało odtwarzacz MP3 oraz wskazywało na młodzieżowy charakter produktu. Zastosowaliśmy owalny, przezroczysty blister, w którym bardzo dobrze wyeksponowany został odtwarzacz, natomiast pozostałe elementy zestawu (kabel, słuchawki, płyta instalacyjna, instrukcja obsługi) zostały schowane pod wkładką z tańczącą, młodą dziewczyną, która słucha oczywiście muzyki z tego odtwarzacza.
Aby stosunkowo drogi odtwarzacz MP4 dobrze eksponował się w opakowaniu i skupił na sobie uwagę klienta, zastosowaliśmy blister o ciekawym, oryginalnym kształcie. Na wkładce blistra umieściliśmy grafikę i zdjęcie, nawiązujące do głównej funkcji produktu, czyli odtwarzania plików muzycznych. Opakowanie eksponuje to co jest najważniejsze, czyli odtwarzacz MP4, natomiast wszystkie pozostałe elementy zestawu (ładowarka, kabel, słuchawki, instrukcja obsługi, płyta instalacyjna) są ukryte wewnątrz opakowania. Blister posiada eurooczko, dzięki któremu produkt można zawiesić na ekspozytorze.
Pudełko i obwoluta Navigation Mobile Pack
Projekt pudełka rozpoczęliśmy od określenia kształtu wykrojnika. Chcieliśmy, żeby to było standardowe, prostokątne pudełko z okienkiem, eksponującym umieszczony w środku odbiornik GPS. Mieliśmy różne pomysły na to okienko – mogło być okrągłe, owalne, w kratkę lub trójkątne. W rezultacie przygotowaliśmy kilkanaście projektów okienek, a ostateczną decyzję podjął klient, wybierając klasyczne, prostokątne okienko o zaokrąglonych rogach. Pudełko wydrukowaliśmy na kartonie bardzo dobrej jakości – śnieżnobiałym od spodu, z zewnątrz pokrytym grafiką i folią matową. Wewnątrz pudełka zastosowaliśmy wewnętrzną wkładkę z wgłębieniami na akumulator, ładowarkę, kabel i inne elementy zestawu. Na życzenie naszego klienta wersją wiodącą na opakowaniu jest wersja anglojęzyczna. Z tyłu pudełka umieściliśmy tłumaczenia na kilka innych języków.
Zaprojektowaliśmy również obwolutę na pudełko limitowanej serii zestawu, zawierającego Bluetooth odbiornik GPS oraz Navigację GPS. Na obwolucie musieliśmy umieścić obok siebie dwa różniące się kolorystycznie logotypy – TF1 oraz NaviExpert. Opakowanie miało eksponować odbiornik GPS oraz wskazywać klientom, że w pudełku znajduje się karta z kodem aktywującym Nawigację GPS.
Opakowania i nadruk na płyty CD i DVD
Zaprojektowaliśmy nadruk na płyty DVD i CD marki FOOF, a także opakowania na te płyty: slimy na 1 płytę, pudełka na 10 i 25 sztuk oraz folie na 100 sztuk płyt. Dla płyt DVD zastosowaliśmy granatowy kolor, a dla płyt CD błękitny. Każda płyta obowiązkowo zawiera informację o rodzaju płyty, pojemności, miejsce na własnoręcznie umieszczane opisy oraz oczywiście logotyp.
Blister i obwoluta na akumulatory konsumenckie
Zaprojektowaliśmy opakowania dla serii akumulatorów konsumenckich marki TF1. Blister i obwoluty na akumulatory niklowo kadmowe wyróżniliśmy pomarańczowym kolorem. Słoneczne, ciepłe kolory opakowania powodują, że akumulatory dobrze eksponują się w sklepach i zwracają uwagę klientów ostatecznych.
Dla akumulatorów niklowo wodorkowych zaprojektowaliśmy blister i obwolutę w intensywnych, zielonych barwach. Zastosowaliśmy owalny kartonowy blister z eurooczkiem do zawieszania baterii na specjalnie przystosowanych dla nich ekspozytorach.
Na opakowaniu umieściliśmy wymagane przez Inspektorat Ochrony Środowiska oznaczenia: znak selektywnej zbiórki, recycling i inne.
Blister i obwoluta na baterie jednorazowe
Zaprojektowaliśmy opakowania dla baterii jednorazowych marki TF1. Dla baterii alkalicznych przygotowaliśmy blister i obwolutę w kolorze zielonym, spójnym z kolorystyką logotypu TF1. Zastosowaliśmy klasyczny, prostokątny blister o zaokrąglonych rogach z powiększonym eurooczkiem. Na blistrze umieściliśmy ikonki, symbolizujące urządzenia, dla których przeznaczone są te baterie, czyli np.: aparat cyfrowy i odtwarzacz CD.
Nazwa “baterie węglowe” zainspirowała nas do zaprojektowania czarnych obwolut, które ożywiliśmy złotymi akcentami. Zastosowaliśmy ten sam klasyczny, prostokątny blister o zaokrąglonych rogach, który zaprojektowaliśmy dla baterii alkalicznych. Na blistrze umieściliśmy złote akcenty oraz ikonki niektórych urządzeń, dla których przeznaczone są baterie węglowe – latarkę i zegarek.
Więcej realizacji na: www.KompasArtStudio.pl