Są takie materiały informacyjno-reklamowe, które każda firma, niezależnie od jej wielkości i skali działania, musi posiadać, aby odpowiednio komunikować się z otoczeniem. Do takich materiałów należą oczywiście wizytówki, strona internetowa, a w przypadku imprez plenerowych lub konferencji banery i roll-upy.
Baner reklamowy lub roll-up to inwestycja rzędu kilkuset złotych, którą warto sfinansować, ponieważ zyskujemy tanie i wygodne nośniki reklamowe, które możemy wykorzystywać przez kilka lat. Są mobilną powierzchnią reklamową, którą można rozłożyć w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie.
Banery reklamowe najczęściej stosuje się na imprezach plenerowych. Standardowo stosuje się banery o powierzchni kilku metrów kwadratowych. Banery można łatwo zamontować na ogrodzeniu:
a także na innych obiektach np. na samochodzie:
Banery mogą pełnić różne funkcje – mogą reklamować produkty i usługi lub np. informować, że dana nieruchomość jest na sprzedaż:
Roll-upy najczęściej stosuje się na imprezach zamkniętych – szkoleniach, konferencjach, spotkaniach biznesowych:
Standardowa powierzchnia roll-upów to 100 x 200 cm. Po złożeniu można je zapakować w wygodne torby podróżne i przewieść na kolejną konferencję czy szkolenie, a jeśli nie planujemy korzystać z nich przez jakiś czas to możemy je rozłożyć w sali konferencyjnej lub w biurze.
Podsumowując, najważniejsze zalety banerów reklamowych i roll-upów to:
- wygoda i moblilność – można je łatwo rozłożyć i złożyć oraz przewieść w dowolne miejsce;
- trwałość i wielokrotne użycie – standardowo banery i roll-upy posiadają 1-2 letnią gwarancję producenta, a w zależności od intensywności ich wykorzystania można jest stosować nawet do 5 – lat;
- niska cena – jest to wydatek rzędu kilkuset złotych (przy założeniu, że decydujemy się na baner o wielkości do kilku metrów kwadratowych).
A na zakończenie zapraszam do zapoznania się z cennikiem naszych tanich druków reklamowych, jest w nim podana cena druku roll-upa reklamowego – Tanie druki reklamowe.