Prowadzenie bloga firmowego ma wiele zalet, o których pisałam w artykule „Blog biznesowy – dlaczego warto blogować ?”, jednak narzędzie jakim jest blog ma również swoje wady. Jedną z nich jest to, że starsze wpisy są z założenia traktowane jako nieaktualne, a nowi czytelnicy bloga zainteresowani są wyłącznie nowymi wpisami i nie czytają wpisów archiwalnych.
Dlatego korzystając z okazji, że zbliża się koniec 2008 roku, przygotowałam krótkie podsumowanie aktywności na naszym blogu.
Nasz blog został założony na początku czerwca 2008 roku, a we wrześniu zgłoszony do Konkursu „Firmowy blog roku 2008” i choć nie zwyciężyliśmy w swojej kategorii Blogi Nowe, nasz zapał do prowadzenia bloga nie opadł, a wręcz przeciwnie – mamy w planach wiele działań, które uatrakcyjnią naszego bloga. A przede wszystkim planujemy częściej publikować notki na naszym blogu :-)
Najwięcej artykułów mamy w kategorii Marketing internetowy – 13 wpisów i w kategorii Doradztwo – 10 wpisów.
Pięć najpopularniejszych wpisów na naszym blogu to:
- Kalendarze na 2009 rok – ponad pięć wieków ewolucji kalendarza – historia kalendarza, kalendarze na 2009 rok, nasze przykładowe realizacje;
- KOMPAS Start – pakiet usług marketingowych dla małych i średnich przedsiębiorstw – prezentacja z opisem usług KOMPAS Start;
- Reklama w GOOGLE – skuteczny sposób pozyskiwania klientów – kilka podstawowych informacji na temat GOOGLE AdWords, przykłady reklam graficznych i tekstowych;
- OPAKOWANIE – zaniedbany instrument Marketingu MIX – analiza opakowania napoju sojowego ALPRO SOYA, wady i zalety opakowania;
- Jak zwiększyć liczbę rejestracji w sklepie internetowym? – case study – jak uproszczenie formularza rejestracyjnego zwiększyło liczbę rejestracji w sklepie internetowym.
Mamy nadzieję, że w 2009 roku nasz blog będzie rozwijał się intensywniej, co oznacza więcej wpisów, więcej nowych czytelników, więcej komentarzy. Czy uda nam się publikować codziennie nową notkę na blogu ? Zobaczymy :-)