Dla firmy PERSPECTO Marketing Systems, która specjalizuje się w badaniach typu Tajemniczy Klient, zaprojektowaliśmy reklamę do katalogu branżowego. Katalog jest wydawany raz w roku, a jego odbiorcami są firmy bezpośrednio zainteresowane realizacją badań marketingowych.
Projektując reklamę skupiliśmy się głównie na przedstawieniu firmy PERSPECTO jako specjalisty w dziedzinie badań jakości obsługi klientów metodą Tajemniczy Klient.
Zaproponowane przez nas hasła pozycjonujące firmę to:
The Power of Mystery Shopping
LICZY się to co WIDZI klient
Przygotowaliśmy kilka propozycji reklamy:
1. Reklama dla hasła „LICZY się to co WIDZI klient” z informacją o mocnych stronach firmy PERSPECTO – audytorach, systemie informatycznym i sali fokusowej:
2. Reklama dla hasła „LICZY się to co WIDZI klient” bez tekstów:
3. Reklama „The Power of Mystery Shopping” z tekstami, nawiązującymi do mocnych stron firmy PERSPECTO:
4. Reklama „Profesjonalne badania metodą Tajemniczy Klient”:
Na życzenie firmy PERSPECTO przygotowaliśmy jeszcze kilka innych wersji reklamy, które były połączeniem wersji pierwszej z trzecią, pierwszej z drugą itp.
Ostatecznie firma zaakceptowała i opublikowała w katalogu branżowym poniższą wersję reklamy:
Wierzymy, że dzięki tej reklamie firma PERSPECTO Marketing Systems pozyska wielu nowych klientów :-)