The Power of Mystery Shopping – reklama dla firmy PERSPECTO

Dla firmy PERSPECTO Marketing Systems, która specjalizuje się w badaniach typu Tajemniczy Klient, zaprojektowaliśmy reklamę do katalogu branżowego. Katalog jest wydawany raz w roku, a jego odbiorcami są firmy bezpośrednio zainteresowane realizacją badań marketingowych.

Projektując reklamę skupiliśmy się głównie na przedstawieniu firmy PERSPECTO jako specjalisty w dziedzinie badań jakości obsługi klientów metodą Tajemniczy Klient.

Zaproponowane przez nas hasła pozycjonujące firmę to:

The Power of Mystery Shopping

LICZY się to co WIDZI klient

Przygotowaliśmy kilka propozycji reklamy:

1. Reklama dla hasła „LICZY się to co WIDZI klient” z informacją o mocnych stronach firmy PERSPECTO – audytorach, systemie informatycznym i sali fokusowej:

2. Reklama dla hasła „LICZY się to co WIDZI klient” bez tekstów:

3. Reklama „The Power of Mystery Shopping” z tekstami, nawiązującymi do mocnych stron firmy PERSPECTO:

4. Reklama „Profesjonalne badania metodą Tajemniczy Klient”:

Na życzenie firmy PERSPECTO przygotowaliśmy jeszcze kilka innych wersji reklamy, które były połączeniem wersji pierwszej z trzecią, pierwszej z drugą itp.

Ostatecznie firma zaakceptowała i opublikowała w katalogu branżowym poniższą wersję reklamy:

Wierzymy, że dzięki tej reklamie firma PERSPECTO Marketing Systems pozyska wielu nowych klientów :-)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s